hockeynille.blogg.se

Mina upplevelser i livet, VM-spel, paradisresor...

2 dygn kvar till resan...

Publicerad 2013-07-10 11:17:19 i Allmänt

Äntligen är man inne i bloggosfären!!!
Har alltid längtat efter att ha min alldeles egen blogg... eller?
 
Med tanke på mitt telfonminne så är det nog bäst att jag skriver ner vad jag/vi gör under resans gång för jag lär ju inte komma ihåg allt. Så när folk frågar "Vad gjorde ni i USA".....ööhh... spelade inline... och så åkte vi runt lite.
Nu är min förhoppning att jag kan hänvisa till min blogg :)
 
Ganska så exakt 2 dygn kvar till att jag sätter mig i den bekväma stolen som skall vara mitt hockeyarsles hem i 8 timmar innan vi tar mark i NY. Sen kommer den största utmaningen att klara av imigration etc på 1,5 timme tills nästa plan lämnar mark och skall ta oss till LA. Alla säger att det blir tufft att klara det, men jag gillar utmaningar. Cissi är nog den som är mest orolig att missa flighten :)
 
Pada, Olin och Renström tar ett tidigare flyg så Olle tar ansvaret för utrustningen så att den kommer på plats i LA. Sisådär kul om vi kommer med vårt plan men bagaget inte kommer med i transfern... men det löser sig nock.
 
Dax att jobba de sista timmarna för dagen...

Kommentarer

Postat av: Lövet

Publicerad 2013-07-12 11:32:40

O där fick jag svar på det....note to self. Läs alltid från början!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela